Het is al bijna zo ver! - Reisverslag uit Malden, Nederland van Iris Lucassen - WaarBenJij.nu Het is al bijna zo ver! - Reisverslag uit Malden, Nederland van Iris Lucassen - WaarBenJij.nu

Het is al bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 December 2012 | Nederland, Malden

Nog maar anderhalve maand en dan vertrek ik al. Wat gaat de tijd toch snel en wat heb ik er een zin in! Via deze blog wil ik de geïnteresseerden op de hoogte houden van wat ik allemaal beleef in het (echt!) verre zuiden.

Zodra ik in Genadendal ben, zullen jullie meer van mij horen! :D

Liefs, Iris

  • 24 December 2012 - 19:44

    Iris Lucassen:

    We zijn erg benieuwd naar je verhalen vanuit dat verre Zuid-Afrika.
    Papa & Mama.

  • 25 December 2012 - 13:44

    Fam. Lucassen K29:

    Ha lieve Iris,

    Spannend allemaal. We zijn ook heel benieuwd naar al je belevenissen over een paar weken en zullen het zeker volgen. Nog even geduld!

    Groetjes K29.

  • 03 Januari 2013 - 15:23

    Celine:

    Haaaaaa lieve Iris!!!!

    Ik heb zojuist m'n emailadres hier achtergelaten zodat ik onmiddelijk een mailtje krijg zodra jij hier iets op post;-) ik verwacht dus vele verhalen en mooie foto's:-P

    We gaan elkaar vast en zeker nog wel zien voordat je vertrekt!! Verheug je er maar lekker op:-)

    Liefs OW 64-2 ;-)

  • 22 Januari 2013 - 15:57

    Els V. Wezel:

    ik ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 15691

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 12 Juni 2013

Op naar Zuid Afrika!

Landen bezocht: